maandag 3 augustus 2015

NATUURLIJKE ANTI MUGGEN EN TEKEN SPRAY

goedkope natuurlijke antimuggenspray


Ik heb een natuurlijke anti-muggenspray gevonden die ook echt werkt.
Ik was al langer op zoek naar een spray voor mijn dochtertje, 
omdat ik niet de normale chemische versie voor haar wil gebruiken.
Van mijn schoonvader kreeg ik een set van twee flesjes, een tegen muggen en een tegen teken.
Ik gebruik de muggenspray nu al een maand en hij werkt perfect!
Wel (zoals de meesten) vrij kort, zo'n 4 uur, dus regelmatig even sprayen.
De anti-tekenspray gebruik ik als we naar het bos gaan en ik heb gelukkig
 nog geen teek gezien tot zo ver.





Een mooie bijkomstigheid: hij is in prijs is verlaagd: van 18,95 euro voor maar 5 euro!
In totaal 200ml en te koop in de ANWB winkel, ook voor niet-leden.


  





        


Geen opmerkingen:

Een reactie posten